pixel

ÄKKILÄHTÖ JOULUUN! 🎅🎄

                            Joulu on jo ovella, niin myös ihanat ripset ja kynnet ! 💋



Eikö näin joulun alla olisi mukava hemmotella itseäänkin? Ei hätää! Kauneushoitola Glown ihana ja osaava henkilökunta pitää siitä huolen! Mä olen itse kohta n.parisen vuotta ollut heidän asiakkaana, enkä ole löytänyt mistään parempia ripsien enkä kynsien tekijöitä !💖 Mun ripsien takana on rautainen ammattilainen Jenni, joka aina kuuntelee asiakkaan toiveet ja loihtii täydellisen lookin joka tilanteeseen. 

Tässä kuvat mun ripsistä laiton jälkeen, ei tarvitse paljon aamulla meikkailla, kun on näin täydelliset räpsyt! 




Mun kynsien takana on taas ihanan pirtsakka Julia, joka on myös rautainen ammattilainen ja loihtii kamalista omista kynsistä aivan täydelliset kuunnellen myös asiakkaan omaa mielipidettä! 

Tällä kertaa ajattelimme loihtia ihanan kimaltelevat pikkujoulu kynnet, mulla on aina hankaluuksia pysyä rajojen sisäpuolella kun kysymys on timanteista ja blingistä 💓  




PSSTT.. Nän lähestyvän joulun kunniaksi mainitsemalla mun blogin nimen (Goalityfitness) Saatte uusista volyymiripsistä -40% alennusta ja volyymiripsihuollosta 75 min -25% Ja nyt myös kynsistä -20%!! 
Käykäähän kurkkaamassa myös Glown muut ihanat palvelut osoitteesta:   http://www.hoitolaglow.fi/    

TARJOUKSET VOIMASSA MARRASKUUN AJAN! 
IHANAA JOULUN ODOTUSTA! 💖🎅🎄